Regulamin Magictown.pl
Postanowienia ogólne

1.  Firma Magictown-Group sp.j., z siedzibą przy ul.Chwaszczyńskiej 170, 81-571 w Gdyni, reprezentowana przez Grzegorza oraz Pawła Lewandowskich. NIP 9581661758, Regon 221779877, Nr Konta dla wpłat od zamówień dokonanych za pośrednictwem  platformy sklepu: 55 1030 0019 0109 8533 0003 6914 bank City Handlowy 

2.   Realizacja sprzedaży w sklepie internetowym odbywa się według poniższego regulaminu oraz według europejskiego kodeksu postępowania w handlu elektronicznym (EKPWE). Złożenie zamówienia w sklepie Magictown.pl oznacza akceptację i konieczność przestrzegania przez Klienta zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu.

3.  Ceny produktów wyrażone są w polskich złotych, są to ceny brutto, nie zawierają one żadnych ewentualnych dodatkowych kosztów, np: transportu.

4.  Zamówienia można składać całą dobę, przez siedem dni w tygodniu, natomiast ich realizacja odbywa się od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 16.00, w terminie od 1 do 21 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Czynniki warunkujące ten termin to np: oczekiwanie na przelew, czas transportu wynikający z regulacji operacyjnych danego przewoźnika, rodzaj wybranego asortymentu oraz innych nieprzewidzianych sił wyższych.

5.   Obszarem działania sklepu internetowego objęta jest cała Polska i Europa. Na terenie Polski i  Europy zamówienia z naszego sklepu realizuje firma GLS, lub dla niektórych państw europejskich firma EMS, lub firma wskazana przez  naszego Klienta.




Składanie zamówień i realizacja

1.  Klient kompletuje zamówienie wybierając produkty z katalogu znajdującego się na stronie sklepu internetowego oferowane do sprzedaży. Wkładanie artykułów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku „dodaj do koszyka” pod zdjęciem artykułu, a akceptacja całego zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie”.
Klient może opisać dodatkowo w „uwagach” specjalne wskazówki dotyczące swojego zamówienia (np: wskazówki dotyczące dotarcia pod wskazany adres, późniejszej wpłaty za zamówienie itp.). W takim przypadku sklep Magictown.pl dołoży wszelkich starań, aby zrealizować wszystkie uwagi zgodnie z intencją Klienta. Do finalnej realizacja postanowień umowy dochodzi po dostarczeniu produktów na adres wskazany przez Klienta.

2.   Magictown.pl - nie ponosi jednak odpowiedzialności za niezgodności pomiędzy informacjami jakie opisał Klient w uwagach do zamówienia, a dostarczonymi w zamówieniu.

3.   Klient rejestrując się w sklepie akceptuje poniższy regulamin i wyraża zgodę na przetwarzanie przez sprzedawcę danych niezbędnych do celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji usługobiorców z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez sprzedawcę. Klient ma prawo w każdym momencie na wgląd i poprawę swoich danych osobowych lub zgłosić do obsługi Magictown.pl żądanie o zaprzestania przetwarzania jego danych .

4.   Realizacja zamówień w sklepie internetowym jest trzyetapowa i przebiega w następujący sposób:

      I.    Pierwszy etap następuje poprzez automatyczne poinformowanie klienta na wskazany adres mailowy o przyjęciu zamówienia, wysłana jest także prośba o potwierdzenie zamówienia, poprzez kliekniecie na wskazany w mailu link potwierdzający. W przypadku płatności przelewem na konto, klient otrzymuje numer rachunku bankowego, na który powinien wpłacić określoną kwotę pieniężną, a w przypadku formy za pobraniem informacje o tym.

      II.  Drugi etap to ten, w którym klient otrzymuje informację o skompletowaniu / stanie zamówienia, np.: o wpłynięciu należności. Zamówienie, które jest gotowe do wysłania, ma status realizowanego.

      III. Trzeci etap – to e-mail oraz sms informujący o wysłaniu zamówienia oraz zawierający nr przesyłki GLS.

5.   Klient ma prawo anulować zamówienie. Jednak możliwośc anulowania zamówienia istnieje tylko do czasu gdy obsluga nie zaczęła jeszcze jego realizacji.

6.   Zamówienie założone w sklepie zostanie automatycznie anulowane w terminie 7 dni roboczych od daty jego złożenia, jeśli przy wybraniu formy płatności jaką jest przedpłata, środki nie zostaną zaksięgowane na koncie. Wyjątkiem od tej zasady będa zamówienia, w których klient poinformuje obsługe sklep, iż zapłata za zamówienie nastapi w terminie późniejszym.  Maksymalny czas oczkiewania na zapłate wynosi  14 dni.

7.   Koszt dostawy podany jest w cenniku usług i zawsze wyświetlany podczas składania zamówienia. Wysłanie potwierdzenia zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem wybranego kosztu dostawy.

8.   Do dostarczonego zamówienia zawsze dołączany jest dokument sprzedaży-paragon lub w sytuacji, gdy żądanym przez Klienta dokumentem sprzedaży jest faktura VAT, kurier dostarczy oryginał faktury.

9.  Zamówienie stanowi ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Zastrzegamy, iż asortyment oraz ceny poszczególnych produktów mogą ulec zmianie w czasie od złożenia zamówienia do chwili zawarcia umowy. Mailowe potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji stanowi przyjęcie oferty według treści oświadczenia złożonego przez sklep i decyduje o chwili zawarcia umowy. Od momentu zawarcia umowy informacja o jej istotnych elementach, tj. o asortymencie i cenie wiąże oferenta. Niezależnie od powyższego, w razie zmiany asortymentu lub ceny poszczególnych produktów w czasie pomiędzy złożeniem zamówienia a przyjęciem go do realizacji, Klient ma prawo zrezygnować z zakupu danego artykułu, aż do momentu realizacji – na drugim etapie jego realizacji.

10. W przypadku, braku możliwości skompletowania przesyłki zgodnie ze złożonym zamówieniem z powodu braku któregoś z zamówionych produktów pracownicy realizujący zamówienia będą kontaktować się z Klientem e-mailowo lub telefonicznie w celu zaproponowania innego towaru.

11. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem kupujący powinien niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę.

12. Promocje oraz dodatkowe rabaty z różnych tytułów nie łączą się. W przypadku gdy zamówienie klienta kwalifikuje się do przyznania rabatu z kilku tytułów klient powinien poinformować obsługę sklepu z którego rabatu/promocji chce skorzystać.
 
 
 

Zwroty i wymiany

1.   Magictown.pl - istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od dnia otrzymania przesyłki - bez podania przyczyny. Jednak odstąpienie w tym wypadku od umowy oraz zwrot towaru może nastąpić tylko w przypadku, gdy towar był nieużywany, pozostaje w oryginalnym opakowaniu, posiada oryginalne metki, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Wyjątek stanowi sytuacja gdy zakupiony produkt został nabyty w wyprzedaży lub promocji (cena pierwotna produktu była przekrślona). W takim przypadku produkt podlega wyłącznie wymianie na inny.

      Zwracany towar należy dostarczyć Sprzedawcy na adres podany w liście przewozowym wraz z dokumentami – dowodem zakupu, fakturą VAT i listem przewozowym. Sprzedawca gwarantuje w terminie do 10 dni roboczych od momentu dostarczenia do siedziby firmy, wystawić dokument korygujący oraz zwrócić wartość nabytych produktów na wskazany przez Klienta numer konta bankowego lub przekazem pocztowym na podany w zamówieniu adres, potrącając koszt przekazu pocztowego. Przy zwrocie wartości towaru pierwotne koszty transportu są odliczane od wartości zamówionych artykułów, zwracana jest kwota w równowartości zakupionych produktów.

2.   Magictown.pl - istnieje możliwość wymiany zakupionych produktów. Dopuszcza się wymiany na inne rozmiary oraz wymiany na inne produkty. Ewentualna róznica w cenie produktów, w przypadku nadpłaty - bedzie zwracana na wskazane przez klienta konto bankowe, w przypadku niedopłaty - klient zobowiązany bedzie do wpłacenia różnicy na konto bankowe sklepu. Koszty transportu związane z wymianą pokrywa kupujacy (wg cennika).




Gwarancje i reklamacje

1.   Każdy oferowany przez sklep produkt jest objęty rękojmią producenta. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności pomiędzy oferowanym a otrzymanym produktem, sprzedawca przyjmuje reklamację do rozpatrzenia. Gdy jest ona zasadna klient ma prawo do otrzymania towaru wolnego od wad, nowego towaru, zwrotu gotówki. Również Klient może wybrać z katalogu inny produkt o tej samej lub wyższej wartości, dopłacając różnicę.


Formy Płatności

1.   Płatność za zakupy i dostawę można dokonywać w następujący sposób:
a)   Gotówką (pobranie) – wartość zamówienia należy przekazać kurierowi przy odbiorze zakupów.
b)   Kartą płatniczą przez Internet - po skompletowaniu zakupów i po naciśnięciu przycisku "Złóż zamówienie" pojawi się opcja płatności kartami kredytowymi. Po wybraniu w/w opcji i naciśnięciu przycisku "Dalej" przejdą Państwo na stronę autoryzacji karty operatora rozliczającego płatności kartami w Internecie. Zamówienie może zostać przyjęte przez sklep wyłącznie po potwierdzeniu autoryzacji transakcji przez operatora rozliczającego płatności kartami w Internecie. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości autoryzacji transakcji.
c)   Przelewem bankowym (przedpłata) - przelew należy wysłać na konto wskazane na drugim etapie realizacji zamówienia. Sklep rozpocznie procedurę realizacji zamówienia po stwierdzeniu wpływu na konto równowartości złożonego zamówienia. Na przelewie w polu „tytułem” prosimy podać numer zamówienia. Należy pamiętać o czasie, niezbędnym na przepływ środków na rachunek sklepu i dokonać przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do wybranego terminu dostawy zamówienia. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w transferze należności pomiędzy bankami.




Postanowienia Końcowe

1.   Wszystkie znaki towarowe i nazwy zostały użyte wyłącznie w celu prezentacji produktów i są własnością producenta.

2.   Sklep internetowy Magictown.pl nie wypożycza oferowanych towarów do testowania.
 
Magictown.pl


 <-->
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel