WYMIANY I ZWROTY

Jeśli zakupione w naszym sklepie produkty z jakiejś przyczyny nie spełniają Państwa oczekiwań –

umożliwiamy zwroty oraz wymiany produktów.

 

Aby skorzystać z możliwości zwrotu lub wymiany muszą być spełnione następujące warunki:

- wymiana lub zwrot są możliwe w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki,

- klient musi odesłać wraz ze zwracanym/wymienianym przedmiotem dowód zakupu

  (paragon bądź fakturę), Wyjątek stanowi sytuacja wymiany na taki sam produkt tylko w innym rozmiarze, w  tym przypadku prosimy nie dołączać dowodu zakupu.

- produkt nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać komplet metek

 

 

Jak dokonać wymiany/zwrotu/reklamacji krok po kroku?

 

1) Pobierz i wypełnij odpowiedni formularz

pobierz FORMULARZ ZWROTU

pobierz FORMULARZ WYMIANY

pobierz FORMULARZ REKLAMACJI

 

2) Wyślij kopię wypełnionego formularza na adres: info@magictown.pl , w tytule wiadomości wpisz:  ZWROT albo WYMIANA, REKLAMACJA w zależności z której opcji chcesz skorzystać

 

3) Zapakuj produkt, dołącz do niego: dowód zakupu oraz wypełniony odpowiedni formularz. Wyślij paczkę przesyłką rejestrowaną (list polecony lub paczka pocztowa) na adres:

 

Magictown-Group

ul. Chwaszczyńska 151e

81-571 Gdynia

 

UWAGA! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem !!!

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący

(wyjątek stanowi sytuacja, gdy wymiana lub zwrot, spowodowane są błędem sklepu).

 

4) Po otrzymaniu zwrotu, równowartość

oddanych produktów zostaje zwrócona

klientowi w ciągu 14 dni roboczych

 

FORMY ZWROTU

 

- przelew bankowy – pieniądze przelewamy

na wskazany rachunek bankowy.

- przekaz pocztowy – pieniądze przekazujemy pod wskazany adres, w takim przypadku potrącony zostaje koszt przekazu w wysokości 10 zł.

- punkty B’LOYAL – równowartość nadpłaty

przeliczana zostaje na punkty lojalnościowe

do wykorzystania w postaci „punktów zysk”

na przyszłe zakupy.

 

4) Przed wysłaniem przedmiotu zaloguj się w

naszym sklepie i zamów – składając standardowe zamówienie na produkt/produkty na wymianę.

 

WAŻNE! W uwagach do zamówienia wpisz:

WYMIANA

 

Koszt wymiany * – 15 zł (należy go wpłacić na nasz rachunek bankowy (wpisując w tytule przelewu”imię i nazwisko/wymiana”) lub dołączyć do przesyłki zwrotnej.

 

* nie dotyczy przypadków, gdy wymiana spowodowana jest błędem sklepu. W takiej sytuacji sklep zwraca także koszt przesyłki

zwrotnej nadanej przez klienta do sklepu.

 

RÓŻNICE W CENIE PRODUKTÓW

 

Jeśli wybierzesz produkt/y DROŻSZY,

wraz z kosztem wymiany

(15 zł) należy dopłacić także różnicę cen.

 

Jeśli wybierzesz produkt/produkty TAŃSZY,

obliczamy nadpłatę, następnie potrącamy od niej koszt wymiany (15 zł).

 

FORMY ZWROTU NADPŁATY

 

- przelew bankowy - przelewamy różnicę  na

wskazany rachunek bankowy.

- przekaz pocztowy – przekazujemy nadpłatę

pod wskazany adres, w takim przypadku potrącamy od niej koszt przekazu w

wysokości 10 zł.

- punkty B’LOYAL – równowartość nadpłaty przeliczana zostaje na punkty lojalnościowe

do wykorzystania w postaci „punktów zysk”

na przyszłe zakupy.

 

5) Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej oraz

zaksięgowaniu na naszym koncie przelewu

(koszt wymiany + dopłata, jeśli wymiana tego wymaga) wyślemy zamówiony na wymianę produkt.

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij